MAM OKUMA GRUPLARI

Oya Tokgöz Okuma Grubu

Hediyetullah Aydeniz

29 Şubat 2020 Cumartesi

 Türkiye’de Medya ve İletişim Çalışmaları

-Oya Tokgöz Okuma Grubu-

 

Medeniyet Araştırmaları Merkezi bünyesinde gerçekleştirilen Türkiye’de Medya ve İletişim Çalışmaları Atölyesi kapsamındaki çabaların bir devamı olarak Türkiye’nin medya ve iletişim çalışmaları tarihinde etkili ve belirleyici olan isimlere odaklanmış müstakil ve detaylı okumalar, alan tarih yazımına katkı sunabilecek değere sahip olduğu kadar bir ihtiyaca da karşılık gelmektedir.

Buradan hareketle üniversite bünyesindeki ilk kurumsal yapılanmayı esas alarak doğuş (1950-1980), kuruluş/kurumsallaşma arayışı (1980-1992) ve kurumsallaşma (1992-) olarak üç dönemde ele alabileceğimiz Türkiye’deki medya ve iletişim çalışmalarının her üç döneminde de etkili ve belirleyici olan isimleri odağa alan okumalar yapılacaktır. Türkiye’de medya ve iletişim çalışmalarının kurucu isimlerinden Ünsal Oskay’a hasredilen ilk okuma grubu geçtiğimiz dönem nihayete erdi. Yeni okuma grubu yine alanın kurucu isimleri arasında yer alan Prof. Dr. Oya Tokgöz’ün akademik birikimi ve alana katkısını odağına alacaktır.

 

Oya Tokgöz’ün makaleleri, tezleri, telif eserleri ve söyleşilerinin kronolojik olarak okunup müzakere edileceği okumu grubu, 2020 yılı bahar ve güz dönemlerini kapsayacak şekilde bir yıl sürecektir.

 

Not: Okuma grubu lisansüstü öğrencileri ile alandaki araştırmacı ve çalışanları öncelemektedir.

 

 Oturumlar:

29 Şubat; 7, 14, 21, 28 Mart; 4, 11, 18, 25 Nisan; 2, 9, 16, 23, 30 Mayıs; 6, 13, 20, 27 Haziran

 

Başvuru için tıklayınız.

İLGİLİ OKUMA GRUPLARI

EDİTÖRDEN

2024 Güz Programı

Vakıf faaliyetlerinin en gelenekseli olan seminerler, her yıl güz ve bahar dönemlerinde gerçekleşiyor.

DETAYLI BİLGİ


BİZİ TAKİP EDİN

Vakfımızın düzenlediği programlardan (seminer, sempozyum, panel, vs.) haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakabilirsiniz.